Jeffery M. - Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, Inne

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->SPIS TREŚCISZABLONY DO POBRANIAPODZIĘKOWANIAWPROWADZENIE91113Część IROZDZIAŁ 1.PodstawyMarketingowy rozdźwięk. Dlaczego 80% firm nie stosujemarketingu opartego na danych, a te, które to robią,są liderami w swoich branżach?Piętnaście podstawowych wskaźników marketingowychAnalizy przypadku25231719Budżet marketingowy — podstawowe różnice między lideramia maruderami 34Wykorzystanie wskaźników marketingowych w celu przetrwaniatrudniejszych czasów 38Pierwszy krok — definiowanie strategii marketingu opartegona danych 39Wnioski z rozdziałuROZDZIAŁ 2.43Od czego zacząć? Pokonywanie pięciu przeszkódutrudniających prowadzenie marketingu opartego na danych45Pokonywanie przeszkody nr 1: początki — skup się na gromadzeniuwłaściwych danych i nabieraniu rozpędu dziękiłatwymsukcesom 47Pokonywanie przeszkody nr 2: zależności przyczynowo-skutkowe— prowadź małe eksperymenty 53Pokonywanie przeszkody nr 3: brak danych — strategie pozyskiwaniadanych o klientach 5556Spis treściPokonywanie przeszkody nr 4: zasoby i narzędzia — zbudujinfrastrukturę wspierającą marketing oparty na danych 60Pokonywanie przeszkody nr 5: ludzie i zmiana — stwórz kulturęmarketingu opartego na danych 65Mapa drogowa wdrażania marketingu opartego na danychWnioski z rozdziałuROZDZIAŁ 3.7173Dziesięć klasycznych wskaźników marketingowychDziałanie marketingowe a wskaźnikiPomiary na rynku B2BWnioski z rozdziału96917686Marketingowa zrównoważona karta wyników75Część IIPiętnaście wskaźników, dzięki którym wyraźniepoprawisz skuteczność działań marketingowychPięć podstawowych wskaźników niefinansowych.1.Świadomośćmarki. 2. Jazda próbna. 3. Stopa migracji.4. Zadowolenie klienta. 5. Stopa przyjęciaKształtowanie percepcji — wskaźnik nr 1:świadomośćmarkiMarketing porównawczy. Wskaźnik nr 2: jazda próbnaWskaźnik nr 4: zadowolenie klientaWnioski z rozdziału129121125111116Marketing etapu lojalności. Wskaźnik nr 3: stopa migracjiSkuteczność kampanii. Wskaźnik nr 5: stopa przyjęcia9997ROZDZIAŁ 4.99ROZDZIAŁ 5.Chcę zobaczyć ROI! Cztery podstawowe wskaźniki finansowe:6. Zysk, 7. Wartość bieżąca netto (NPV), 8. Wewnętrzna stopazwrotu (IRR), 9. Zwrot nakładów inwestycyjnychWskaźnik nr 6: zysk132Finanse dla menedżerów ds. marketingu: 7. NPV, 8. IRR,9. Zwrot nakładów inwestycyjnych 134Model zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) w podejmowaniudecyzji biznesowych 143ROMI w kontekście sponsoringu sportowego148151ROMI w kontekście wprowadzania na rynek nowego produktuWskaźniki ROMI (NPV, IRR i zwrot nakładów inwestycyjnych)w praktyce 157Analiza wrażliwości, czyli stress-testyWnioski z rozdziału164159131Spis treści7ROZDZIAŁ 6.Klient klientowi nie równy.Wskaźnik nr 10: wartość klienta w czasie (CLTV)Wskaźnik nr 10: definicja wartości klienta 166Nowa strategia marketingowa — marketing oparty na wartości 169Wyważanie rentowności klienta w krótkim i długim terminie 178Zarządzanie cyklemżyciaklienta 183Wnioski z rozdziału187165ROZDZIAŁ 7.Internetowe wskaźniki marketingowe, czyli od kliknięćdo wartości. 11. Koszt jednego kliknięcia (CPC),12. Transakcyjny wskaźnik konwersji (TCR),13. Zwrot z nakładów na reklamę (ROA),14. Współczynnik odrzuceń, 15. Marketing szeptanyCPC a CPM. Optymalizacja wskaźnika nr 11 — CPC to innowacjawprowadzona przez Google 191189Optymalizacja sponsorowanych wyników wyszukiwania — wskaźniknr 12 (TCR) i wskaźnik nr 13 (ROA) 193Jak dobra jest Twoja strona? Wskaźnik nr 14 — stopa odrzuceń202Marketing w wyszukiwarkach internetowych — zmiana reguł gry dziękimodelowaniu atrybucji 206SEM to nie wszystko — internetowa reklama displayowa210Bardzo precyzyjne targetowanie reklamy bannerowej w mediachspołecznościowych 213Wskaźnik nr 15 — marketing szeptany, czyli miara zaangażowaniaw mediach społecznościowych 216Wnioski z rozdziału222Część IIIROZDZIAŁ 8.Następny poziomZwinny marketing. Wykorzystanie bieżących danychw celu uzyskania pięciokrotnej, a nawet większej poprawywynikówJeśli masz ponieść porażkę, zrób to szybkoWnioski z rozdziału236226233Projektowanie kampanii pod kątem pomiarów223225ROZDZIAŁ 9.Wow, dokładnie takiego produktu potrzebuję!Trzy podstawowe podejścia do marketingu analitycznegoPierwsze podstawowe podejście do marketingu analitycznego— modelowanie inklinacji 2392378Spis treściDrugie podstawowe podejście do marketingu analitycznego— analiza koszyka rynkowego 243Trzecie podstawowe podejście do marketingu analitycznego— drzewa decyzyjne 244Kluczowe znaczenie ma wyczucie czasu — analizy przypadkówmarketingu sterowanego zdarzeniami 251Marketing analityczny — uzasadnienie biznesoweWnioski z rozdziału258255Rozdział 10. Czego będę potrzebował? Infrastruktura przydatnaw prowadzeniu marketingu opartego na danychJakich danych naprawdę potrzebuję?Jak dużej infrastruktury potrzebuję?Stopień skomplikowania wymagań260262267271272259Przeszczepianie danych do nowej hurtowni a ich przebudowaCo może się nie udać i co się nie uda (jeśli nie będziesz uważał)Harrah’s Entertainment — tworzenie wielowymiarowej infrastrukturywspierającej marketing oparty na danych 275Wnioski z rozdziałuROZDZIAŁ 11.285Budżety marketingowe, technologia i kluczowe procesy.Podstawowe różnice między liderami a maruderamiZarządzanie kampanią marketingową — stan zastany w branżyBadania — procesy marketingowe, technologia i powiązaniaz wynikami firmy 291Miks portfela inwestycyjnego na rynku B2B i B2C— liderzy i maruderzy 296Pokonywanie czterech przeszkód na drodze do profesjonalizacjiprocesów marketingowych 300Aktualizacja procesów zarządzania kampanią marketingową— podejście trójetapowe 303Wnioski z badań — wysoki stopień skomplikowaniawymaga porządku 307Kreatywny czynnik XWnioski z rozdziału309312314Wypróbuj to wszystko naraz289287DODATEKDodatek dla wykładowców. Jak korzystać z tej książkiw ramach zajęć z marketingu opartego na danych?315 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mexxo.keep.pl