Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej, OnePress
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ID
DO:
Spis treści
Jestem moją pracą.
Rozrzućcie me prochy
w sali konferencyjnej
KATALOG KSI
EK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
Auto
ISBN: 978-83-246-2990-9
Room B: The Unbeatable Impact of Truly
Committed Managers
Format: 158
×
235, stron: 280
CENNIK I INFORMACJE:
o nowościach
Zamów cennik
Potencjał tkwi w Twoim sercu
Oto wymykająca się standardom, niezwykła książka biznesowa, pokazująca, jak zdobyć
źródło potężnej energii, wartej więcej niż wszystkie inansowe, intelektualne i materialne
zachęty razem wzięte.
Każdy menedżer może być pracownikiem produktywnym i entuzjastycznie nastawionym
do zatrudniającej go organizacji. Wystarczy, że zostanie odpowiednio zmotywowany
inansowo, intelektualnie i materialnie. Jeśli jednak kiedykolwiek spotkałeś człowieka
emocjonalnie zaangażowanego w pracę tak, jakby płacono mu miliony, mimo że naprawdę
zarabia niewiele, wiesz, że między dobrym pracownikiem a pasjonatem istnieje diametralna
różnica. Ten drugi pragnie sukcesu mierzonego w jego własnej skali i zgodnie z własnymi
osobistymi standardami oraz kategoriami. Zatrzymaj się na chwilę w gorączkowej gonitwie
po kolejnych szczeblach kariery i zastanów się, czy wierzysz w to, co robisz?
Czy w miejscu pracy chcesz żyć zgodnie z Twoimi najważniejszymi osobistymi wartościami?
Chcesz zabierać do pracy to, co najlepszego daje Ci życie? Chcesz po wyjściu z pracy mieć dość
energii, by pozostała część dnia nie przypominała życia na przepustce z więzienia?
Czy pragniesz szacunku? Chcesz, aby praca menedżera była doceniana jako po części sztuka
i po części nauka? Chcesz, aby płacono Ci za myślenie, a nie za wykonywanie poleceń?
Czy pragniesz kontroli? Chcesz mieć autorytet, który dorównuje Twojej odpowiedzialności?
Chcesz pracy interesującej i stawiającej wyzwania, ale nie takiej, w której stałym wyzwaniem
jest przetrwanie?
Czy chcesz mieć wpływ? Chcesz wiedzieć, że praca, którą wykonujesz, coś dla kogoś znaczy
i sprawia, że świat staje się… jeśli nie lepszy, to przynajmniej nie gorszy?
Ta książka mówi o poważnych sprawach, dotykających samego kośćca Twojej osobowości
i prowadzących do konkretnych efektów, mających przełożenie na wyniki inansowe. Będzie
dla Ciebie nieocenioną pomocą, jeśli chcesz, by Twoje życie stało się pełne i spójne, jeśli
pragniesz, aby Twoje prywatne wartości przyczyniły się do osiągnięcia wielkiego sukcesu.
Uwaga!
Podręcznik posługuje się wysoko ocenianą techniką zarządzania, stosowaną
przez najlepsze irmy z całego świata. Elementy programu zostały dokładnie przebadane
i wsparte wynikami naukowymi oraz praktyką dziesiątek tysięcy najlepszych menedżerów
z siedemdziesięciu krajów.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowo
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
SPIS TRECI
MARZENIE MENEDERA 13
O tym, czego najbardziej pragn menederowie w relacjach ze swoimi
firmami.
WPROWADZENIE 15
Spenieni menederowie opowiadaj o tym, jak udao im si osign
jeszcze wikszy sukces dziki fuzji jani i wiatów.
CZ I
POTRZEBNA JEST WARTOCIOWA OFERTA
1.
SKRYWANA PRAWDA 25
Wprowadzenie do najbardziej wartociowej i jednoczenie
najtrudniejszej do osignicia formy zaangaowania menederskiego.
2.
TAJEMNICZY CEL 33
O tym, jak ta ksika pomoe Ci by lepszym czonkiem zarzdu,
menederem i czowiekiem.
3.
DLA ADNEGO MENEDERA CZAS NIE STOI W MIEJSCU 41
Wykonaj niezbdne obliczenia matematyczne, zanim sam staniesz si
ofiar matematyki i czasu.
SPIS TRECI
9
CZ II
PORTFEL, SERCE, KLUCZE
4.
MARZENIE FIRMY 45
To, czego firmy chc od swoich menederów.
5.
OPOWIE O DWÓCH FIRMACH… 47
Tam, gdzie dzieje si to, co dziwne i wspaniae.
6.
O TYM, CO SPRAWIA, E MARZENIE NIE STAJE SI RZECZYWISTOCI 65
Dlaczego firmy nie otrzymuj od swoich menederów tego,
czego chc?
7.
JAK DZIAA MÓZG MENEDERA? I DLACZEGO NIE DZIAA? 71
Dlaczego wiksza cz teorii logiki korporacyjnej w realnym wiecie
menedera staje si zupenie nielogiczna?
8.
USZCZYPNIJ MNIE, BO CHYBA NI… 77
Zderzenie marze: brak ofiar.
CZ III
MUSISZ. MOESZ
9.
JAK SI DOWIEDZIE, CO NAPRAWD SI DLA CIEBIE LICZY 87
Dlaczego to trudniejsze, ni si wydaje? Jak moesz uatwi
sobie zadanie?
10.
JAK SPRZEDA IDE WARTOCI SAMEMU SOBIE? 117
Dziesi powodów, które zwykle powstrzymuj menederów
od dziaania. I o tym, dlaczego Ciebie nie powstrzymaj.
11.
JAK SPRZEDA TO TWOIM LUDZIOM? 139
Jak przemieni to, co dla Ciebie najwaniejsze, w wartociowy cel
wszystkich pracowników?
12.
JAK SPRZEDA T IDE W SWOJEJ FIRMIE? 169
Jak przemieni to, co dla Ciebie najwaniejsze, we wpywy biznesowe
oraz sukces zawodowy?
10
SPIS TRECI
CZ IV
DO ROBOTY!
13.
IMPLEMENTACJA INDYWIDUALNA 185
Pierwsze kroki na drodze do osobistego spenienia.
14.
ZASTOSOWANIE W ORGANIZACJI 235
Pierwsze kroki na drodze do dobrych wyników osiganych
w skali globalnej.
15.
MUSISZ O TYM PAMITA 249
Cel. Droga. Do czego to wszystko si sprowadza?
CZ V
POD WOALEM TAJEMNICY…
Materiay z bada naukowych, notatki, podzikowania i nieuniknione
analizy zachowa ssaków naczelnych oraz cytaty z Sun Tzu i Rumiego.
SPIS TRECI
11
[ Pobierz całość w formacie PDF ]