Jak napisac biznesplan janabi, OnePress

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Spis treściWstęp1. Struktura biznesplanu721Wykorzystanie załączników.......................................................... 232. Streszczenie3. Historia firmy2529Firma ................................................................................................ 29Jaki produkt lub usługę oferujesz? ............................................... 29Rynki zbytu ..................................................................................... 30Dostawy.............................................................................................31W jaki sposób zaszedłeś tak daleko?............................................. 324. Rynek35Informacje ogólne ...........................................................................35Struktura rynku ...............................................................................36Konkurencja.................................................................................... 37Klienci .............................................................................................. 38Dystrybucja...................................................................................... 38Trendy .............................................................................................. 39Przewaga konkurencyjna ............................................................... 40Segmentacja rynku...........................................................................41Różnicowanie.................................................................................. 42Polityka cenowa .............................................................................. 42Bariery wejścia ................................................................................. 43Nowe technologie........................................................................... 444JAK NAPISAĆ BIZNESPLAN5. Działalność45Różnice............................................................................................. 45Procesy.............................................................................................. 46Kontrola........................................................................................... 47Doświadczenie ................................................................................ 48Dostawy............................................................................................ 48Systemy............................................................................................. 49Lokalizacja i otoczenie................................................................... 50Uregulowania prawne .....................................................................516. Zarządzanie53Istotna różnica ................................................................................ 57Wymagane umiejętności................................................................ 57Struktura organizacyjna ................................................................ 58Wykazanie umiejętności kontroli ................................................ 597. Oferta63Wyjaśnij.............................................................................................63Propozycja ........................................................................................63Dlaczego odniesiesz sukces?.......................................................... 65Poproś o to, czego chcesz!.............................................................. 66Co zainwestowałeś?......................................................................... 67Finalizowanie transakcji ................................................................ 68Wyjście z inwestycji ........................................................................ 688. Prognozy71Prognozy sprzedaży.........................................................................71Koszty............................................................................................... 73Prognoza pięcioletnia .................................................................... 73Rewizja biznesplanu....................................................................... 75Analiza wrażliwości........................................................................ 76Najważniejsze założenia ................................................................ 77Wyjaśnij najważniejsze kwestie ..................................................... 809. Informacje finansowe81Rachunek zysków i strat ................................................................ 82Prognozy przepływów pieniężnych ............................................. 84Analiza wrażliwości........................................................................ 86Kapitały ............................................................................................ 86SPIS TREŚCI5Uzgadnianie i sprawdzanie ........................................................... 87Wyczucie czasu................................................................................ 87Bilans ................................................................................................ 89Niektóre ważne terminy ................................................................ 8910. Ryzyko11. Poufność12. Wewnętrzny biznesplan939799Jak korzystać z biznesplanu mającego pomócw prowadzeniu działalności? ..................................................... 99Planowanie to nie ustalanie budżetu! ........................................ 104Nietypowe plany ............................................................................105Wizja firmy, dane opisowe i liczbowe ....................................... 107Tworzenie strategii ....................................................................... 109Planowanie poparte działaniem .................................................. 111Jaki jest Twój punkt wyjścia? ........................................................ 114Zaangażowanie pracowników, budowanie zespołu.................. 118Jak sporządzić biznesplan i jak z niego korzystać? ................... 118Negatywne następstwa polityki firmy ....................................... 122Korzystanie z biznesplanów w przetargach i licytacjach .........126AOświadczenie o zachowaniu poufności .................................... 129B Słowniczek131ZarządzanieBadania pokazują, że dla inwestorów największe znaczenie przyocenie oferty ma zarząd, który mają poprzeć.Dobry zespół mo e dokonać cudów na słabym rynku lub w schył-kowej bran y, a słaby zespół nie przetrwa nawet przy dobrej ko-niunkturze.(Inwestor)Ty i Twoi współpracownicy jesteście tym zespołem, który trzebapoprzeć. Dzięki Tobie przedsięwzięcie jest możliwe. Opowiedzwięc czytającemu o sobie i swoim zespole, sprzedaj się, podając naj-ważniejsze informacje:♦Jakie masz doświadczenie przydatne do prowadzenia firmylub realizacji przedsięwzięcia?♦Jakie masz umiejętności przydatne do prowadzenia firmylub realizacji przedsięwzięcia?♦Jakie masz słabe strony (i Ty, i Twój zespół) i jak zamierzaszsobie z nimi poradzić?♦Jakie możesz przedstawić dowody na potwierdzenie swoichdotychczasowych sukcesów?Podaj zwięźle dane o każdym członku zarządu: wiek, wykształcenie,kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w branży i w pracy, którąwykonują lub będą wykonywać, dotychczasowy przebieg karieryzawodowej oraz ewentualne posiadane udziały w firmie.Przedstawosiągnięciakażdej z tych osób i podkreśl postępy,jakich dokonały. Wykaż ich doświadczenie, kwalifikacje i mocnestrony istotne dla roli, jaką pełnią lub mają pełnić. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mexxo.keep.pl