Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł oryginału: How to Make Money with Social Media: An Insider's Guide to UsingNew and Emerging Media to Grow Your Business (2nd Edition)Tłumaczenie: Bartosz SałbutISBN:978-83-283-0824-4Authorized translation from the English language edition: HOW TO MAKE MONEYWITH SOCIAL MEDIA, Second Edition; ISBN 0133888339; by Jamie Turner andReshma Shah; published by Pearson Education, Inc, publishing as Financial Times Press.Copyright © 2015 by Jamie Turner and Reshma Shah.All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any formor by any means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by anyinformation storage retrieval system, without permission from Pearson Education, Inc.Polish language edition published by HELION S.A. Copyright © 2015.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentuniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodąkserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymibądź towarowymi ich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ichwykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich.Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialnościza ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:onepress@onepress.plWWW:(księgarnia internetowa, katalog książek)Poleć książkę na Facebook.comKup w wersji papierowejOceń książkęKsięgarnia internetowaLubię to!»Nasza społecznośćRecenzje książkiJak zarabiać w mediach społecznościowych.Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnymnarzędziom marketingowym. Wydanie II„Ten, kto twierdzi, że za pomocą mediów społecznościowych nie da się zarabiać,najwyraźniej nie przeczytał tej książki. Marketing w social media jest nie tylko ren-towny, lecz stanowi również czynnik demokratyzujący — pozwala małym firmomstanąć do walki z gigantami. Przeczytaj tę książkę i wprowadź swoją firmę na zupełnienowy poziom”.—Michael Stelzner,autor książkiLaunch;założyciel serwisu SocialMediaExaminer.com„Uwierz, że w social media można zarabiać na wiele różnych sposobów, zarówno po-średnio, jak i bezpośrednio. Problem polega na tym, że większość ludzi źle się do te-go zabiera. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki dotyczące tego, w jaki sposóbnależy wejść na rynek ze swoją strategią aktywności w mediach społecznościowych”.—Joe Pulizzi,autor książkiEpic Content Marketing;założyciel Content Marketing Institute„Wielu wątpi, że można uzyskać zwrot z inwestycji w media społecznościowe. Turneri Shah uciszają te obawy konkretnymi faktami”.—Erik Qualman,autor książkiWhat Happens in Vegas Stays on YouTube„Nie zarabiasz dzięki mediom społecznościowym? Marnujesz wspaniałą okazję. Sięgnijpo tę książkę, a tę okazję wykorzystasz”.—Ian Cleary,założyciel Razor Social„Wielu ludzi pyta mnie, jaką książkę poświęconą social media powinni kupić, gdybymogli wybrać tylko jeden tytuł. Zawsze wskazuję tę właśnie pozycję. To książka, którama najwięcej zagiętych rogów, zakładek i samoprzylepnych karteczek w całej mojejbiblioteczce”.—Viveka von Rosen,założycielka LinkedIn into Business;autorka książkiLinkedIn Marketing: An Hour a Day„Gdzie należy szukać ROI w mediach społecznościowych? W niniejszej książce Tur-nera i Shah!”—Lon Safko,autor książekThe Social Media BibleorazThe Fusion Marketing Bible„Chcesz się wreszcie dowiedzieć, jak zarabiać w mediach społecznościowych? JamieTurner i Reshma Shah przedstawiają zupełnie nowe podejście do rozpatrywania sfe-ry social media pod kątem przydatności biznesowej. Znajdziesz tu konkretne przy-kłady rozwiązań zastosowanych przez największe firmy oraz szczegółowo opisaneprocesy, które będziesz mógł od razu wdrożyć. Z pewnością wyniesiesz z lektury tejksiążki parę opłacalnych pomysłów. Genialna!”—Andrea Vahl,współautorka książkiFacebook Marketing All-in-One for Dummies„W swojej karierze spotkałem bardzo wielu specjalistów od mediów społecznościo-wych, jednak tylko nieliczni dysponowali wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi potemu, aby skutecznie pomagać innym w osiąganiu dodatnich zwrotów z inwestycjiw kampanie marketingowe w social media. Jeśli szukasz książki traktującej o kon-kretnych wynikach, konkretnych przypadkach i konkretnych technikach, przeczytajniniejsze dzieło Jamiego Turnera i Reshmy Shah”.—Emeric Ernoult,prezes, AgoraPulse„Kolejnym etapem rozwoju mediów społecznościowych jest monitorowanie i kory-gowanie działań marketingowych podejmowanych w tej sferze, aby Twoja firma mogłazrobić coś dobrego dla świata. Przeczytaj tę książkę. Wskaże Ci ona drogę i nauczyCię zarabiać z wykorzystaniem dostępnych dzisiaj struktur marketingowych”.—Phyllis Khare,współzałożycielka Social Media Manager School,twórczyni TimeBliss.ME„Media społecznościowe są ważne bez względu na to, czy prowadzisz firmę lokalną,czy globalną. Z książki tej dowiesz się, jak uruchomić udaną kampanię marketingowąo zasięgu lokalnym i globalnym”.—Ulrich Henes,executive producer, Brand2Global Conferences„Turner i Shah po raz kolejny znakomicie opisali wszelkie aspekty social media. To bar-dzo przystępna książka, w której nie ma owijania w bawełnę. Znajdziesz tu mocne ar-gumenty przemawiające za tym, aby prowadzić interakcje z odbiorcami za pośred-nictwem mediów społecznościowych”.—Tad DeWree,dyrektor, Essential Branding;autor książki50 Essential Rules of Great Branding„Jeśli jesteś gotowy, by wprowadzić swoje kampanie marketingowe w social media nazupełnie nowy poziom, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz tu szczegółowy plan osiąganiakonkretnych wyników oraz dodatniego ROI”.—Ahmed Sabry,prezes, Digital Marketing ArtsRecenzje poprzedniego wydania książkiJak zarabiać w mediach społecznościowych„Zwrot z inwestycji w marketing w mediach społecznościowych przypomina niecopogodę: wszyscy o nim mówią, ale nikt nic w tej kwestii nie robi. Jamie Turneri Reshma Shah przygotują Cię do sukcesu na tym polu, przedstawiając podstawowezasady oraz konkretne przykłady obliczania zwrotu z inwestycji w działania marke-tingowe podejmowane w mediach społecznościowych”.—Scott Monty,odpowiedzialny za globalną komunikację cyfrowąw Ford Motor Company„Social media to nie przelotna moda. Media społecznościowe zadomowiły się już nadobre. W niniejszej książce znajdziesz narzędzia, które zmienią Twoje podejście dotego zagadnienia”.—Chris Brogan,współautor książkiZaufanie 2.0,bestsellera „New York Timesa”;redaktor strony internetowejchrisbrogan.com„To bardzo praktyczna i przyjemna książka, opisująca sposoby wykorzystania mediówspołecznościowych w celu budowania marki. Jest kompleksowa, a przy tym napisanaw lekkim tonie, więc świetnie się ją czyta”.—Jag Sheth,profesor marketingu, Emory University„Lubię tę książkę z wielu powodów, podam jednak tylko dwa: po pierwsze, podobami się jej konkretne podejście do uzgadniania kampanii w social media z celami biz-nesowymi, a po drugie, nie ma w niej zbyt wielu absurdalnych skrótowców, żargonui biznesowej nowomowy (a tego nie lubię najbardziej). Na dodatek książka jest napi-sana przystępnym i wciągającym stylem”.—Ann Handley,dyrektor ds. treści, MarketingProfs; współautorka książkiTreść jestkluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
[ Pobierz całość w formacie PDF ]