Jestes marka Jak odniesc sukces i pozostac soba jesmar, Sensus
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis tre ciWst p................................................................................................9Podzi kowania ................................................................................19Martyna Wojciechowska. Ambasadorka ksi ki ............................21ROZDZIA1.Brylant Marki©. B d najlepsz wersj siebie ................................... 25Masz wybór, a nawet wiele wyborów ..............................................27Markapremium...............................................................................29ROZDZIA2.Reputacja 2.0. W poszukiwaniu warto ciowego cz owieka................. 35Zaufanie 2.0 ....................................................................................38Powrót do równo ci, braterstwa i wspó plemie ców .......................44Czym jest kapita reputacji?.............................................................50Twoja reputacja w wiecie ludzi i technologii..................................54Na zako czenie drugiego rozdzia u ................................................62ROZDZIA3.Marka osobista. Efekt uwa nego ycia ............................................... 65Marka — drogowskaz, bractwo czy religia? ...................................67Czym NIE jest marka.....................................................................71Czym jest marka osobista................................................................77Mie mark czy by mark ?............................................................79Marka to obietnica..........................................................................84To samo marki ............................................................................90Kup książkęPoleć książkęKorzy ci zawodowe z silnej marki...................................................97Korzy ci z silnej marki osobistej w yciu prywatnym ....................106Podsumowanie..............................................................................109ROZDZIA4.Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rz dzi wiatem .................... 113Bilans otwarcia na dalsze ycie ......................................................116Twój stosunek do siebie ................................................................122A zatem jaka jest Twoja historia? ..................................................125Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w yciu .....................................134Twoja yciowa misja .....................................................................135Prze omowe momenty...................................................................136Twoje talenty.................................................................................138Twoje nieodnawialne „zasoby”......................................................140Wn trze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wn trze? ...........153Twoja wewn trzna wolno ...........................................................155A teraz opowiedz mi swoj histori ...............................................156Podsumowanie..............................................................................158ROZDZIA5.6Kim jeste — kopi czy orygina em?................................................. 161Pozycjonowanie marki — kto i co ma o Tobie my le ? ................166Mi dzy „scenycia” a „charakteryzatorni ”................................169Jak o Tobie my l ? ........................................................................174Segmentacja — czyja opinia Ci interesuje...................................176Kto i co ma o Tobie mówi ?..........................................................183Twój benchmark w wiecie marek ................................................186Podsumowanie..............................................................................189Jeste markKup książkęPoleć książkęROZDZIA6.Odwa si by tym, kim chcesz ......................................................... 191Co to znaczy zarz dza sob lub mark osobist ? .........................193Konkurenci? Ale o kogo chodzi?...................................................200Wyrazisty bohater w anonimowym t umie ....................................202Twoja unikalno ..........................................................................205Zmapowane wra enia....................................................................208Mantra ycia, czyli Twoja droga do mistrzostwa ..........................210Mantra marki................................................................................216Warto ciowy czy wa ny? ...............................................................218Pozycjonowanie przez warto ci .....................................................219Warto ciowy czy lubiany? .............................................................223Podsumowanie..............................................................................225ROZDZIA7.Komunikuj si , zbuduj wp yw i zaznacz swoj obecno .................. 231Komunikacja marki — efekt, a nie intencja ..................................233Mów ze wiadomo ci celu ...........................................................233Komunikacja marketingowa w pigu ce .........................................236Zintegrowana komunikacja marki osobistej ..................................240Ha as wokó cz owieka — czy to kryterium sukcesu?...................245Grzmisz, mówisz czy szepczesz?...................................................247Sze grzechów g ównych zwi zanych z zabieraniem g osu ..........251Co mówi Twój wizerunek, czyli w a ciwe symbole,„opakowanie” i „rekwizyty”........................................................253Bynajmniej. Co ma Polak na j zyku .............................................255Jak warto ma Twój g os w kontaktach zawodowych.................260Jak brzmi Twój cyfrowy g os?.......................................................263Spis tre ci7Kup książkęPoleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]