jak to działa Instrucja słowniki, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 2 ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 57, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamJak to działa?1Połącz opisy ze słownikami, z których pochodzą.instrukcja– 1. zbiór przepisówowanokreślających, jak należy postępowaćychyczneieWfizw jakiejś dziedzinie; 2. opis zasadydziałania jakiegoś urządzenia;3. wskazówka.słownikortograficznysłowniku językapolskiegoinstrukcja- cji, -cję; -cjiauktycjadascznainstr.)(skrót:Eplsłownik wyrazówbliskoznacznych2Odszyfruj hasło. Z którego słownika z wymienionych w zadaniu 1kacjaduastycznaEplono pochodzi?Instrukcja to –12345678910 111212polecenie.11,10wskazówka9,8sytuacji7jakiejśami6w5postępowania4sposób3ustalających2przepisów1zbiórPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegokacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 57, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3acjadutkmatyczwskazówkiZmieńaEaenmwedług wzoru.otworzyć drzwi – otwórz drzwiczkiwłączyć urządzenie –kliknąć przycisk „drukuj” –chowanieywłożyćWfizyczneciasto do piekarnika –dodać dwie łyżeczki cukru –4Uzupełnij metryczkę wynalazku.acjaduktnazwa:EplasycznaMetryczka wynalazkuwynalazca:przeznaczenie:zasadacaukaycjzndastaEpldziałania5Napisz w punktach instrukcję obsługi wybranego przez siebiewynalazku.amiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 57, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizJak to działa?Ada i Jaś bawili się w sklep. Uzupełnij ich rachunki.Wpłacona kwota: 20 złWpłacona kwota:Do zapłaty: 7 zł 70 grReszta: 2 zł 70 gracjaduktycznaEplasDo zapłaty: 6 zł 30 grReszta:kacjaduastycznaEplRysunek do zadań 2–4JAR M A R K STARO C I45 zł13 zł /szt.zł13 zł5 zł /szt.13 zł2camiMama Ady na jarmarku staroci kupiła 2 dzbanki po 13 zł każdyi żelazko za 45 zł. Dała kasjerce 100 zł. Ile złotych resztyotrzymała?Odpowiedź:Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnaacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 57, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3owanTataeychyczneiJasiaWfizwydał na jarmarku 65 zł. Kupił 9 starych monetpo 5 zł każda i lampę naftową. Ile kosztowała lampa? Wpiszcenę na ilustracji lampy.Odpowiedź:acjaduktycznaEplas4Ułóż treść zadania tak, aby można było zadać pytanie:kacjamaJaśduastycznaEpl20 zł. O ile złotych powinien poprosić tatę, aby móc kupićłuk za 13 zł i drewnianego konia też za 13 zł?Odpowiedź:5Przeczytaj zadanie, a następnie wykonaj polecenie.Artysta rzeźbiarz sprzedał 10 wyrzeźbionych z drewna gwiżdżącychptaszków po 3 zł za sztukę i 10 aniołków po 6 zł za sztukę.Uzupełnij tabelę.PytanieIle pieniędzy otrzymał rzeźbiarz za sprzedane aniołki?Ile pieniędzy otrzymał rzeźbiarz za sprzedane ptaszki?Ile pieniędzy otrzymał rzeźbiarz za wszystkie sprzedaneprzedmioty?OdpowiedźcamiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 57, s.zykJęngielskia5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1XIIIIIIIIIVVIVDoiait yourself!cjęZaomputerowekLook at the clocks and write. Popatrz na zegary i napisz, którajest na nich godzina.11 121091234XI XIIIIIIIIIV109811 121234XIIpacja8dukrodnicEzy7z5ar6It’so’clock.XIXVIIIVIIVIV765It’so’clock.IIIIIIIV109811 121234XI XIIIIIIIIIV109811 121234VIV7acja5k6duuzycznaEm11 121It’so’clock.XIXVIIIVIIVIV765It’so’clock.XIIIIIIIIIV1098XI XII234IIIIIIIV109811 121234VIV6a5cukastjycdoniznEola7It’so’clock.XIXVIIIVIIVIV765It’so’clock.p/62Put the words in the correct order to create the sentences.Uporządkuj wyrazy tak, aby powstały zdania.ac1. timejtacit What is ?dukmayeEtmazna2. o’clock nine It’s3. doesanieHe at o’clock five homeworkchowyWfizyczne/3Publikacja bezpłatnaacjaduktycznaEsProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
[ Pobierz całość w formacie PDF ]