jedziemy na wycieczkę, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 2 karty pracy
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 20, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamJedziemy na wycieczkę!1Przeczytaj uważnie tekst.WycieczkaowanychyczneiezWfiPewnegorazu klasa 2c postanowiła wybrać się na wycieczkę.Wszyscy byli bardzo podekscytowani. Każdy z uczniówmówił, że ma takie wspaniałe pomysły na wyjazd. Podawanorozmaite terminy, padały propozycje różnych miejsc. Wszyscymówili naraz, jeden przekrzykiwał drugiego. Każdy chciałbyć za wszystko odpowiedzialny. Jeden chciał spakować siękacjauw walizkę, a inny w plecak. Pół klasy uznało, że zaplanowanieEdlastycznapharmonogramu jest wcale niepotrzebne. W sumie to nikt niewiedział, co ma ze sobą zabrać.Do wycieczki nie doszło. Jak myślicie, dlaczego?kacjaduastycznaEpl2Uporządkuj harmonogram wycieczki, wpisując odpowiednie liczby.Zajęcia w terenie.Wyjazd.Ognisko.Dojazd na miejsce.Zabawy sportowe.Spotkanie pod szkołą.Powrót do szkoły.Publikacja bezpłatnaamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegokacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 20, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3acjadutkmatyczPodpiszEaenamfotografie.owanychyczneieWfiz4Wyszukaj i podkreśl w zdaniach nazwy czynności.acjaduktycznaEp•aslJaś bierze•Ada planuje każdą wycieczkę.ze sobą lornetkę i kompas.•Dzieci pojadą na wycieczkę do Puszczy Białowieskiej.5kacjaduastycznaEplUzupełnij zdania nazwami czynności w odpowiedniej formie.AdaJaśDziecikanapki na wycieczkę. (robić)plan wyprawy. (układać)z wycieczki pamiątki. (przywieźć)6Ułóż trzy zdania z wyrazami: pójdę, zabiorę, zobaczę.amiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 20, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizJedziemy na wycieczkęZaplanuj dzisiejsze popołudnie. Zapisz czynności w 3 punktach,zaznacz na zegarze godzinę ich rozpoczęcia.XI XIIXIXVIIIVIIVIVIIIIIIIVVIVIIIIIIIVVIV1098765410987651234IIIIIIIV1098765123411 121231.acjaduktycznaEplasXI XIIXIXVIIIVII11 122.XI XII11 123.XIXVIIIVII23kacjaduastycznaEplWytnij obrazki z dołu strony i wklej je w zeszycie w takiejkolejności, w jakiej należy wykonać przedstawione na nichczynności.XI XIIIXIIIIIXIIXI 11 12 I 1II 2X 10IX 9VIII8VII 7VI 6III 3IV 4V 511 1210987654123IXMateusz wyruszył na wycieczkę o 10 rano,a wrócił o 3 po południu. Zaznacz początkowąi końcową godzinę na zegarach i oblicz, jak długotrwała wyprawa Mateusza.VIIIVIIVIVIVcamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnaacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 20, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................Damian4Wycfhzowanieprzygotowywał zielnikniyczeprzez 5 dni. Skończył w środę,10 września. Podaj datę i dzieńtygodnia, w którym chłopiecrozpoczął pracę.WRZESIEŃponiedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobotaniedziela171421288152229291623303101724411182551219266132027acjaduktycznaEplaskacjaDamianduastycznaEplrozpoczął pracę w,.września.5Uzupełnij tabelkę z harmonogramem wycieczki do Torunia.Wydarzenie1.2.3.4.5.6.7.8.9.Zbiórka przed szkołą.Wyjazd.Postój na drugie śniadanie.Przyjazd do Torunia.Zwiedzanie Starego Miasta w Toruniu.Obiad.Wizyta w planetarium.Wyjazd z Torunia.Przyjazd na miejsce zbiórki w Twojej miejscowości.GodzinacamiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 20, s.zykJęngielskia5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1How to make a paper toy?ęciakLook and say. Popatrz i powiedz.jZaomputerowepacjadukrodnicEzyzarkacjaduuzycznaEmkacjaduonistycznEolapacjadutkmatyczEaenamowanychyczneieWfizacjaduktycznaEsProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna
[ Pobierz całość w formacie PDF ]