Jeffriess Ross - Zasady tworzenia patternów, Artykuły i skrypty
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Słowniczek do far:
Pattern – pattern (wzorzec?)
Binder command – Binder command (ukryte polecenie?)
weasel phrases - weasel phrases (oszukańcze zwroty?)
thought binding – thought binding (nadawaniu jej myślom kierunku)
students – adepci
stacking realities – stacking realities (nawarstwianie rzeczywistości?)
pick up line – pick up line, zaczepka, tekst na podryw
peak experience – stan szczytowy
-------------------------------------------------------------------------------------
Patterny są jądrem techniki Speed Seduction Rossa Jeffriesa. Patterny to skrypty za pomocą których
opisujesz dziewczynie różne wspaniałe stany umysłu i uczucia, które pozornie nie mają z nią nic
wspólnego (np. opisujesz fajne stany wywoływane przez muzykę, taniec, jedzenie truskawek i czekolady)
a jednak sprawiają że jej podświadomość staje się pobudzona tym co powiedziałeś, a w efekcie... przez
ciebie J Możesz powiązać te fajne stany ze sobą przez wskazanie na siebie w stosownych chwilach (co
zaleca Ross Jeffries), ale sam fakt że tam jesteś gdy ona przeżywa te uczucia i że to ty je wywołałeś, zrobi
swoje.
Sprawianie, że poczuje te wszystkie fajne stany nie polega tylko na opisywaniu ich, ale również na
dawaniu komend ukrytych w tym, co mówisz, aby ich doświadczała. Sam opis nie zawsze zadziała, ona
może nie słuchać uważnie i być zagubiona w myślach, ale kiedy dasz jej polecenie: „poczuj jak to
powstaje... skup się na tych odczuciach... poddaj się całkowicie...” – takie polecenia mogą ją rozbudzić
same w sobie, a już na pewno będzie bardziej podatna na opisy, które potem usłyszy.
Patterny zawierają też podświadome sugestie, zwane także jako binder commands. Na przykład fragment
patternu „... i tak właśnie zrób to. Teraz, ze mną jest nieco inaczej ponieważ...” - zawiera binder
command „ZRÓB TO! TERAZ! ZE MNĄ!” – co powiąże wszystkie odczucia i pragnienia właśnie z TOBĄ.
Kiedy juz masz jej uwagę, jednym z najlepszych narzędzi aby coś odczuła, jest używanie seksualnych
metafor. Brzmią niewinne w kontekście w którym ich używasz, ale jej podświadomość przeniesie je na
inny grunt i kiedy zobaczy je poza pierwotnym kontekstem, to nie zdziw się, jeśli zrobi się tak wilgotna, że
zmoczy krzesło. Kilka przykładów: „Postaraj się na to otworzyć... poczuj jak ta myśl cię penetruje.... a raz
za razem będziesz dochodzić do przekonania, że...” Teraz, kiedy wiesz, czego szukać, znajdziesz więcej
przykładów w patternach które znajdziesz w tym przewodniku.
Raczej wątpliwym aspektem stosowania patternów są tak zwane „weasel phrases”:
Przykłady angielskie:
"…these values are below me" (to poniżej mnie) wymawiane "BLOW ME!" (przeleć mnie), "…a feeling of
happiness" (uczucie szczęścia) wymawiane "hap-PENIS!" (nie wymaga tłumaczenia), "…in you're mind" (w
twojej głowie) wymawiane "YOU'RE MINE!" (jesteś moja), "…thoughts flowing in a new direction" (myśli
płyną w nowym kierunku) wymawiane "NUDE ERECTION!" (naga erakcja), "...the sky is so beautiful"
(niebo jest piękne) wymawiane "THIS GUY IS SO BEAUTIFUL!" (ten facet jest piękny)-
[Oto, co wymyśliłem z polskich]
Chcę pojechać nad piękne morze, się rozebrać i opalać. (CHCĘ POJECHAĆ! nad piękne MOŻE(SZ) SIĘ
ROZEBRAĆ!)
Ewentualnie jechać = JEBAĆ
Dybać = DYMAĆ
Podarła - PODAŁA
Polish - POLIŻ
Spruj - SPRÓBUJ
No i kultowy „mijaj Kalisz” :] – (.MI JAJKA LIŻ)
Powyższe wyrażenia o znaczeniu zmieniającym się w zależności od wymowy mają jej dawać podświadome
polecenia, jednak ich efektywność jest nieco wątpliwa.
Główna wartość patternów pozostaje w ich zdolności do sprawienia, że dziewczyna przypomni sobie lub
wyobrazi absolutnie cudowne stany umysłu, podświadomie łącząc je z tobą.
Inne ważne aspekty związane z patternami to:
Anchoring - kotwice
Trance words - transowanie
Quoting and stacking realities - cytaty i zmiana rzeczywistosci
Time distortion - zmiana czasu
Thought binding - laczenie mysli
Presuppositions and other "mind-tricks" - presupozycje i "tricki umyslowe"
Ogólne zasady tworzenia patternów.
Ogólnikowość
. Jest ważne, żeby pattern był tak ogólnikowy, jak się da. Dla kobiet, ogólnikowość nie jest
tak dziwna i niestosowna jak dla umysłu faceta. Dla dziewczyny, ogólnikowy znaczy romantyczny,
podniecający, tajemniczy i intrygujący. W patternach, ogólnikowość pozwala łatwiej znaleźć coś, co ona
połączy ze swoimi marzeniami, doświadczeniami. Im ogólniej, tym lepiej (ogólnie rzecz biorąc)
Czy patterny brzmią naturalnie?
(Ross Jeffries:) "Kiedy się uczysz robić Speed Seduction w oparciu o
to (w naturalny sposób), to juz nie chodzi o taranowanie i rozpierdalanie umysłu (miejmy nadzieje
współpracującego obiektu) nauczonymi na pamięć patternami. Tutaj, zaczyna się wzajemna eksploracja
tego, co myślisz i co ona myśli o pewnych rzeczach, co w naturalny sposób przekształca się w patternową
rozmowę, nawet jeśli nic nie wiesz o Speed Seduction! Używanie języka patternów w tym kontekście jest
całkiem neutralne i niezwykle potężne i pozwala ci zbierać wiedzę o kobiecie na głębokim poziomie,
podczas gdy tworzysz niezwykłe połączenie, uczucie seksualne, etc
.”Powtarzamy, patterny które tu znajdziesz, to tylko przykłady.
Ross Jeffries: "Patterny to
przykłady a NIE zasady. Wielu adeptów uważa, że musze przekazać pattern kobiecie w dokładnej formie –
słowo po słowie, bo nie osiągną rezultatów. TO 100% BZDURA. Patterny to tylko przykłady. Bardzo dobre
przykłady. Rodzaj komunikacji, która nakręca kobiety. Ale nie trzeba ich dokładnie powtarzać. Dowiedz się
JAK działają, a będziesz w stanie stworzyć swoje własne.Stadia nauki patternów, wg. Rossa Jeffriesa:
„Powiedziałbym, że adepci przechodzą przez 3 stadia mistrzostwa Speer Seduction”·
Faza pierwsza: uczenie się patternów na pamięć I używanie, słowo w słowo.·
Faza druga: nauka używania tematów tak, aby wprowadzić język patternów.
Faza trzecia: nauka używania tematów, które mają głębokie osobiste znaczenie dla słuchaczki i bycie
intrygującym dla kobiety dodając do tego język patternów
.”Czy mogę dalej mówić, kiedy mi przerwie?
Ross Jeffries: "Są dwa rodzaje kobiet w zależności od tego, jak odpowiadają na patterny. Te, które chcą
być prowadzone i te, które chcą żeby to było bardziej osobiste doświadczenie. Kobiety z pierwszej
kategorii siedzą i pozwalają mówić, nie przerywając ci. Druga kategoria będzie ci przeszkadzać gadaniem.
OK., niech gadają. Podadzą ci swoje osobiste słowa transowe, których na nich użyjesz w dalszej części
patternu! Tak naprawdę, kobiety z drugiej kategorii są bardziej zabawne i interesujące.
Opóźnienie w czasie
. Ross Jeffries: "Niektóre kobiety, nie wiedzieć czemu, mają “opóźniony zapłon”.
Pattern wydaje się nie działać i dopiero po 3 dniach, czy miesiącach, ni stąd ni zowąd, one chcą cię
puknąć. To opóźnienie to czynnik X, który czyni działanie patternów nieco nieprzewidywalnym.” (Wzięte z
"Sweep women off their feet..." Jeśli ona nie reaguje, to może znaczyć, że nigdy nie zaznała takich
odczuć w przeszłości i nie nadąża. Zwolnij i mów jakbyś próbował ją zrozumieć, choćby na podstawie
doświadczeń twoich znajomych. Będzie jej łatwiej sobie to wszystko wyobrazić, kiedy nie ma presji. Daj jej
czas na zaabsorbowanie wszystkiego. A to czasem zajmie chwilę. Uwierz, ta chwila nadejdzie. Była kiedyś
dziewczyna, która uważałem za odporną, kiedy ucięliśmy sobie głęboką pogawędkę o miłości i uczuciach.
Jednak potem przyszła do mnie i zachowywała się, jakby była głęboko zakochana, wybierając te same
tematy co wtedy, chociaż już prawie zapomniałem o tamtej rozmowie
.”Łącz uczucia i odczucia w ciele.
Ross Jeffries: "Na ile tylko można, dołączaj doznania cielesne do patternów połączenia! Kiedy połączysz
odczucia cielesne i emocjonalne połączenie w tym samym czasie lub jedno zaraz po drugim, efekt jest
praktycznie nie do opanowania a efekty się nie dodają, tylko mnożą!
"Strach? Nie! JAJA!!!
Ross Jeffries: “Jeśli chcesz mieć niesamowite sukcesy w Speed Seduction, to
musisz zrobumieć że patterny to nie błaganie. To nie są nawet triki, czy oszustwo. No sir, patterny są
właśnie po to, żeby stworzyć w niej stan takiej przyjemności i zabawy, żeby sama chciała dać ci różne
fajne rzeczy, które można podsumować jako seks. Z tej perspektywy, cizia, którą chcesz puknąć, nie jest
kimś, kogo trzeba się bać. To ktoś, kto dostanie od ciebie wyjątkowy podarunek, który będzie mogła
otrzymywać dalej JEŚLI jest wystarczająco sprytna, gorąca i seksowna, żebyś chciał wracać po więcej. Tak
naprawdę, robi ogromna różnicę, jeśli potrafisz patrzyć na kobietę w ten sposób: „ciekawe, jak dobrze
jeszcze może się poczuć, przekonajmy się o tym”Skoro mowa o zabawie, wielką częścią działania SS jest
właściwe nastawienie umysłu i odmowa, aby to traktować poważnie. Mam na myśli że musisz przyjąć
postawę eksperymentowania, dobrej zabawy, a jeśli to co robisz nie zadziałało – cóż, po prostu
doszlifowałeś umiejętności i nauczyłeś się czegoś nowego. Aby dowiedzieć się więcej o patternach (jak
używanie odpowiednio wizualnego, słuchowego i dotykowego systemu reprezentacji na kobietach o
odpowiednich typach; używanie 3 patternów z rzędu dla maksymalnej efektywności)
Odwiedź
i sprawdź newslettery (kliknij na "hot topics" a potem
"newsletters").Zaadoptowane z transkrypcji seminarium Rossa.
Właściwe nastawienie.
Ross Jeffries: "Gdzie wyzwanie, tam zabawa. Jeśli to nie jest łatwe – życie nie
ma być łatwe. Ale ma być zabawne. Jeśli nie zamierzasz się przy tym dobrze bawić, to po co to robisz? To
także bardzo seksowna postawa. Facet, który traktuje który traktuje to jaką przyjemność – nie jest
głodny, ale dobrze się bawi w procesie uwodzenia – oto, czego szukają kobiety. Faceta, który potrafi ją
jajcarsko podrywać, bez naciskania; faceta, który jest wytrwały, ale nie namolny – to właśnie lubią. [O
nastawieniu:] "w końcu się przekonasz że to super sprawa, a w międzyczasie będziesz się świetnie bawić.
„ To jest bardzo seksowne. Wiesz, możesz wyglądać jak dzika świnia (co dobrze opisuje wielu moich
studentów) i to nadal nie jest problem, bo to tak rzadkie nastawienie. Naprawdę rzadkie – staniesz się
jednym na milion
”Patrz i obserwuj reakcje.
Ross Jeffries: "Ok, pogadajmy o umiejętnościach. Pogadajmy o umiejętnościach, jakich potrzebujesz, żeby
to działało. Pierwsza, to umiejętność obserwacji i odnotowywania odpowiedzi. Powtórzyć? Umiejętność
obserwacji i odnotowywania odpowiedzi. Aby to zrobić, musisz zrobić co? Głośniej, nie słyszę... Żeby to
zrobić nie możesz siedzieć w swojej głowie martwiąc się, czy to zadziała, czy ona mnie polubi, a co jeśli
zjebię; musisz wyłączyć cały ten syf. Przełącz przycisk, zatrzymaj to. Musisz być całkowicie skupiony na
odpowiedzi, jaką dostajesz. Wyjdź z siebie, wyłącz to gówno i skup się na feedbacku jaki dostajesz.
Bądź elastyczny ale wytrwały
. Ross Jeffries: "Ok. Umiejętność nr. 2. Elastyczność, żeby coś zmienić,
kiedy nie dostajesz takiej odpowiedzi jak chcesz. Jeśli próbujesz „czy kiedykolwiek...” – niech to będzie
np. „czy kiedykolwiek miałaś wrażenie takiego niezwykłego połączenia? I słyszysz „nie” – wtedy przejdź do
„czy zdarzyło ci się kiedykolwiek, że ktoś cię całkiem zauroczył” Jasne? Kontynuuj, aż dostaniesz właściwą
odpowiedź, bo w końcu ją dostaniesz! Albo się cofnij i coś zmień. Czy to ma sens? Wiem, zatrzymaj na
chwile, zamknij oczy. Każdy ma jakieś... kiedy mówię zamknij oczy – dekle w dół. Każdy, kogo powieki się
nie zamkną stwierdzi, że jego seksualna żądza się zmniejsza – i to szybciutko, szybciutko. Chcę, żebyś
pomyślał o sytuacji, kiedy byłeś elastyczny i kiedy coś ci stanęło na drodze, ale coś zmieniłeś i posuwałeś
się naprzód. Nieważne w jakim kontekście. I kiedy tak o tym myślisz, unieś rękę do góry. Unieś ją do
całkiem do góry i zrób pięść. I kiedy opuszczasz rękę, chcę żebyś zwiększył to uczucie całkowitej
elastyczności i pewności, że idziesz po to, co chcesz i będziesz kontynuował. I jeszcze raz. Pomyśl o tej
rzeczy raz jeszcze, unieś rękę do góry, i kiedy to robisz, pomyśl sobie „tak”. Nie mów tego, ale sobie
pomyśl. Zapamiętaj to uczucie kompletnej elastyczności, kiedy przejdziesz do następnej rzeczy. OK.,
jeszcze raz. Tym razem, chcę, żebyś zobaczył oczyma wyobraźni jakąś fajną babeczkę, którą chcesz
uwieść, a która nie odpowiada tak, jak chcesz. Kiedy twoja ręka opada, zwiększ to poczucie – „ok., teraz
spróbuję czegoś innego i będę szedł naprzód”. Nic mnie nie powstrzyma. Masz to? OK., otwórz oczy i
spójrz na mnie.
Bądź cierpliwy i ucz się na błędach
. Ross Jeffries: "Zdolność numer 3 to uczenie się na błędach. Wiem,
że mnie podziwiacie i jesteście niegodni i takie tam pierdoły ale zgadnijcie co. I ja się mylę. Ale ja nie
myślę o popełnianiu błędów – ja się uczę. Czasem robię rzeczy, które – zgadnij co – nie działają tak, jak
planowałem. I co się wtedy dzieje? Robie się podekscytowany! Ken i Mark byli ze mną na obiedzie i
pierwsza rzecz o jaką ich zapytałem, to co zrobili a nie zadziałało. Powiedzcie, co zrobiliście, a nie
zadziałało. Właśnie o to was proszę. Bo tutaj właśnie się ekscytuję. To mi mówi, że zaraz wstąpię na nowy
poziom potęgi. Jeśli coś nie działa – pogratuluj sobie, bo dzięki temu, zaraz odkryjesz co działa. Nauczysz
się czegoś nowego. Bez tego nastawienia, będziesz najwyżej średniakiem. Z nim – cokolwiek stoi ci na
drodze, szybko zostanie za tobą i dojdziesz tak daleko, jak chcesz. Jeśli rzeczywiście zaczniesz żyć z
nastawieniem, że nie ma błędów, szybko wyprzedzisz 99% społeczeństwa.
”Naucz się przechodzić od jednego patternu do drugiego
. Ross Jeffries: "Zdolność numer 4.
Przechodzenie od patternu do innego patternu. Omówię pewne zwroty przejściowe, które pozwolą
przechodzić od jednego patternu do innego. Nie ma dla mnie większej przyjemności niż stwarzanie
wrażenia, że moje myśli są logicznie połączone, chociaż wcale nie są. Po prostu je łączę, żeby do środka
wsadzić patterny. Ok. A oto kilka zwrotów: "ale jest jeszcze coś...". Albo "Inna ciekawa rzecz z tym
związana to...". Oczywiście naprawdę nie musi być żadnego logicznego związku."
[ Pobierz całość w formacie PDF ]